četvrtak, 19. svibnja 2016.

Trebević Challenge: od udobne sofe do vrha Sofe

Neobično takmičenje u kojem ne pobjeđuje najbrži!

Trebević Challenge je izazov u kojem mogu učestvovati rekreativci i sportisti koji vole planinu, trčanje, zabavu, takmičenje i prevazilaženje vlastitih granica. U cilju promocije Trebevića, trail trčanja i Midi Trail trke koju PD Javorina organizuje 30-31. jula 2016. godine u okviru Jahorina Ultra-Traila, kreirano je jedinstveno takmičenje u kojem ne pobjeđuju najbolji. Cilj je unijeti zabavu u sport i podstaći što više vježbača da savladaju uspon od Sarajeva do Trebevića, odnosno od vlastite sofe do najvišeg njegovog vrha Sofe, a da pri tome mogu poboljšati kondiciju, pratiti lični napredak i osvojiti vrijedne nagrade.

O stazi

Trebević Challenge se odvija na stazi od Kozje ćuprije do vrha Sofe na Trebeviću. Duga je 10 km, ima 1100 m uspona i predstavlja prvu trećinu Midi Traila. GPS zapis staze možete snimiti na telefon ili neki drugi uređaj putem kojeg ćete pratiti trek. Na dnu objave je postavljen opis s fotografijama sa staze koji će vam dodatno olakšati praćenje treka.

U čemu je izazov?

Svi koji žele učestvovati javno u izazovu nazvanom Trebević Challenge, potrebno je da tokom uspona do vrha snime svoj trening bilo kojom aplikacijom ili uređajem koji bilježi trasu, udaljenost i vrijeme za koje su završili aktivnost. Podatke sa treninga je zatim potrebno u vidu slike postaviti na Facebook stranici Trebević Challengea kao i fotografiju/selfie na kojoj je finišer/ka uz stub sa oznakom vrha Sofe. Startna i ciljna pozicija moraju biti iste a zbog korištenja različitih aplikacija, dozvoljena su odstupanja od 250m u odnosu na ukupnu dužinu staze.

Sistem takmičenja

Svaki takmičar može postaviti više zapisa sa svojih treninga dužinom naznačene staze. Na ovaj način povećavate sebi šansu da osvojite nagradu a treninzima na ovom dijelu staze dobijate kvalitetnu penjačku kondiciju i pripremu za planinske trke, a posebno ako želite učestvovati na Jahorina Midi Trailu.

Trebević Challenge je takmičenje u kojem možete pobjediti a da ne morate biti najbrži! Pobjednici su finišerka i finišer koji budu imali zabilježeno vrijeme najbliže trenutnom rekordu staze u ženskoj i muškoj kategoriji koje su postavili rekreativci solidne kondicije. Dakle, ne radi se o vrhunskim finišerskim vremenima.

Organizator neće otkrivati rekord staze sve do završetka takmičenja, 03. jula 2016. godine. Trenutni rekordi staze će biti pohranjeni u kovertu koja će na čuvanje biti povjerenja redakciji portala Klix, medijskog pokrovitelja Jahorina Ultra-Traila. Po završetku takmičenja, redakcija i organizator će otvoriti kovertu i objaviti rekorde staze kao i imena učesnike s najbližim rezultatom koje će partner Jahorina Ultra-Traila, GBT Banja Luka nagraditi vrijednim robnim nagradama:

1. mjesto (trenerka, aktivna majica, čarape)
2. mjesto (aktivna majica, čarape)
3. mjesto (aktivna majica, čarape)

GBT će dodijeliti nagrade za pobjednike u muškoj i ženskoj kategoriji.

Preporuka našeg sponzora, domaće kompanije za proizvodnju sportske odjeće, GBT Banja Luka: Na dijelovima staze s velikim usponom, hodajte, a trčanje ubacite na blagim uzbrdicama. Brzinu kretanja prilagodite sopstvenoj kondiciji jer u ovom izazovu, nije presudno biti najbrži. Bitno je stići do cilja! Nosite vodu sa sobom i odjeću od dri-fit materijala.

Trek staze možete preuzeti ovdje a u nastavku dobiti foto opis staze kako biste se lakše snašli.

Start je na mostu Kozja ćuprija sa kojeg skrećete desno i pratite uski put do izlaska na staru trasu uskotračne pruge

Uskotračnom prugom idete pravo do sportskog igrališta i kuća iza kojih skrećete desno i strmom ulicom Močila idete do vrha.

Pratite vijugavi put kroz mahalu

Ubrzo će početi da vam se otkrivaju prvi vidikovci i pogledi na Sarajevo

Kod prodavnice i trafostanice skrenite desno, u ulicu Jarčadol, nastavite pored džamije i groblja

Nakon groblja skrećete u strmu ulicu lijevo koja vijuga kroz naselje

Nakon što prođete plastenik s desne strane, stižete do sive kuće iza koje skrećete oštro desno, s asfalta prelazite na kolsku stazu koja vodi do Apolovog puta

Apolovim putem idete do stazice koja vodi preko livade podno Čoline kape

Od oznake za lovište nastavljate uskom stazom kroz šumarke, na par mjesta presjecate makadamski put i penjete se sve do Bob staze

Preći preko stepenica i ući u korito Bob staze

Glavnu saobraćajnicu prelazite kod Prvog šumara. Nakon prolaska pored hotela Pino, iza igrališta i rampe, skrećete lijevo i hvatate planinarsku markaciju sve do objekta Dobre vode gdje se skreće desno i prati putokaz "Vrh preko grebena". Pored razrušenog objekta je izvor pitke vode.

Od Dobre vode pratite šumsku stazu koja na jednom mjestu presjeca makadamski put. Po izlasku iz šume, otvara se pogled na Sarajevsko polje i naselja Lukavica, Ilidža, Hrasnica, kao i na Igman. Na lijevo vodi staza preko grebena.

Iza vas ostaju predajnici

Oprezno preko grebena

Cilj je stub na kojem je ispisana nadmorska visina. Snimite fotografiju pored njega. Čestitamo!

NAPOMENA za one koji će 30.07.2016. godine učestvovati na Midi Trailu

Trebević Challenge je prva trećina staze, dio s najvećim usponom. Druga trećina, odnosno narednih 10 km je obuhvaćeno sljedećom fotografijom. Trebević je u pozadini. Na mjestu odmorišta će biti okrepna stanica.