nedjelja, 20. listopada 2013.

Kome je namjenjen ovaj blog?

Prije nego što sam počela bilježiti svoja iskustava koja sam stekla kroz rekreativno trčanje i izgradnju zdravog životnog stila, zapitala sam se ko je moja ciljna grupa i kome se ja to prvenstveno obraćam. A to je podrazumjevalo izvjesno istraživanje jer ne ulazi se u blogosferu tek tako.


Pretraživanjem interneta i pravilnim izborom ključnih riječi, pretraživač će vam izdvojiti stranice i blogove na engleskom jeziku koji su namjenjeni trkačima ili trkačicama, lijenim trkačima ili trkačicama, zaposlenim trkačima i trkačicama, trkačima i trkačicama koji ustaju rano i ludi su za jutarnjim trčanjem, ili čak onima koji su u drugom stanju ali i dalje vode aktivan život, u ovom slučaju dakle samo trkačicama. Na našim jezicima najlakše se pronalaze trkački blogovi na kojima se uredno (i dosadno) evidentiraju svi treninzi, tempo trčanja, maksimalan unos kisika i rezultati ili oni namjenjeni jako ambicioznim rekreativcima kojima se nude programi za postizanje određenih rezultata.  

Nakon pretraživanja i analize sadržaja izdvojenih blogova, a uzimajući u obzir svoje lične kapacitete, kako one sportske tako i spisateljske, lako sam profilisala i svoju primarnu publiku. Dakle, blog prvenstveno posvećujem čitaocima koji se identifikuju sa nekim od navedenih stavova:

-   čvrsto odlučna/odlučan da svoj do sada neaktivan životni stil promjenim i pridružim se sve brojnijoj trkačkoj populaciji,
-   aktivna/aktivan sam rekreativka/rekreativac i potreban mi je novi cilj kao što je učešće na polumaratonu ili maratonu,
-  iskusna/iskusan sam trkačica/trkač i volim da čujem ili čitam o trkačkim iskustvima drugih trkača kako bih osvježila/o svoja uvjerenja.

Naziv bloga su izabrali moji prijatelji i poznanici kojima se od tri ponuđene opcije najviše dopala „trčim jer štrčim“. Moram priznati da je bila i moj favorit jer, kako reče moja prijateljica Marija, ima najviše karaktera. A to treba trkačima! Da bi postali i ostali trkači! Tako je i ovaj blog za sve koji štrče!    




Nema komentara:

Objavi komentar